Sílící potřeby
Víte, co je stále větším stimulem pro nákupní rozhodování? Svět se řítí dopředu jako rychlovlak šikanzen. Jsme zpátky na obřím bazaru, tentokrát virtuálním. Nabídka produktů a služeb je obrovská a uspět v těžké prodejní vřavě se zdá být nadlidský úkol. Názory, výrobky a potřeby se mění jako na běžícím pásu každým dnem rychleji. Proto je důležité neustále sledovat trendy a nezaspat ani na chvíli. Mohlo by se totiž stát, že onen šinkanzen vám ujede. Dnes totiž nestojí ve frontě zákazník, jsou to firmy, které čekají ve frontě na zákazníka. A aby ho zaujaly svou nabídkou, musí znát jejich potřeby. Víte, které lidské potřeby se tlačí do popředí?
Přidaná hodnota
Moderním trendem dneška je nabízet něco víc než produkt. Každý, kdo něco kupuje, nechce už pouze „holý“ výrobek. Samozřejmostí je výhoda poskytovaná jako součást produktu. Prodávejte přidanou hodnotu, protože se základními funkcemi výrobku zákazníkům rozhodně nevyhovíte. Dnešní banky musí být svým klientům stále blíže, udržovat kontakt, nabízet stále něco navíc, pokud si chtějí své zákazníky silněji připoutat. Proto, když přijdete do některé z poboček ING nebo Umpquy Bank, budete se cítit jako v kavárně.Kožená křesla, hudba a káva mají navodit pohodovou, skoro až domáckou atmosféru. Vlastně nebudete chodit do banky, ale posedět na kávu a u toho „jen tak mimoděk“ vyřešíte pár finančních záležitostí. Slyšeli jste už o hotelu Cube? Ne? The Cube se nachází v rakouských Korutanech a je zaměřen na studenty. Zdaleka však neláká na pouhé přenocování. The Cube je doslova studentská mekka. Spánek, relax, lyžování, snowboarding, tancování nebo třeba studentské party, přesně na tyto a spoustu dalších aktivit je zaměřen. Majitelé se neomezili na prosté studentské ubytování, přidali svému produktu něco navíc – přidanou hodnotu. The Cube si zkrátka musíte spojit s jednou velkou nekončící zábavou a přesně tento záměr se dokonale daří. Inspirujte se konceptem The Cube a až budete vybízet zákazníka ke koupi, přesvědčte ho, že právě váš produkt má něco navíc.
Co stojí za popularitou Facebooku? Toužíme být někdy sami? Jak zákazník vytváří produkt? Čtěte příší pondělí v článku Kouzlo osobnosti
[...] sociální skupiny. Být součástí nějakého celku, je jedna ze základních lidských potřeb Sílící potřeby. Potřebujeme komunikovat a sdílet své zážitky. Když přimícháme přirozené napodobování, [...]