Mobilní operátoři

T-Mobile a Bolek Polívka

Pokud jste četli předchozí článek Morální hodnoty, tak jistě víte, že ani reklamní ikona Tiger Woods nemusí být to pravé ořechové. Angažování nesprávné osoby se tak vaší společnosti může stát doslova osudným. Odpovědnost za prohřešky celebrit však není jediným problémem, na který si dávat pozor. Na co tedy?

Vaše tvář nesmí být okoukaná. Jestliže už tento člověk vystupoval v řadě reklam na spoustu výrobků, poohlédněte se raději po někom jiném. Nyní běží velká reklamní kampaň společnosti T-Mobile s českým hercem Bolkem Polívkou. T-Mobile a Bolek Polívka; tohle spojení přední český operátor určitě pečlivě zvažoval. Bolek Polívka totiž už dříve vystoupil v řadě jiným reklam. Známou se stala především paštika Májka společnosti Hamé. Obavy, zda si lidé herce nespojí spíše s některou z předešlých značek, čímž výrazně poklesne efektivita reklamy, nakonec operátor nesdílel. T-Mobile se rozhodl pro populárního herce. Převládla zde totiž sázka na osobitý humor Bolka Polívky. Zda ve vašem případě volit stejnou strategii, o tom se musíte poradit s odborníky.

Nesnažte se ani použít tvář Vašeho konkurenta. Kdyby totiž například telefonní operátor O2 přetáhl Petra Čtvrtníčka od sobů (viz. Známé tváře v reklamě) do nějaké vlastní podobně zaměřené reklamy, který operátor by zůstával zákazníkům v podvědomí po zhlédnutí reklamy? (viz Psychologie reklamy) Těžko říct, zda byste v jejich hlavách hledali častěji O2 či Vodafone. Každopádně byste takovouto reklamou zviditelňovali i svého konkurenta. To jistě není vaším cílem.

V neposlední řadě také nutně neměňte styl vašich reklam. Zůstaňme tedy ještě chvíli u tématu mobilní operátoři. Každý z výše zmíněných operátorů má vlastní styl reklamy. Zatímco Vodafone sází na humornou notu, T-Mobile na osobnosti ve spojení s výhodnými akcemi, O2 se ve svých reklamách opírá o kvalitní služby a jistotu pokrytí. Každý si jde svou vlastní cestou a cílí na zákazníky odjinud. Nekopírujte konkurenci. Zachovejte se jako oni a nesjíždějte z cesty reklamní strategie, kterou vaši zákazníci dobře znají. Přebírat taktiku konkurenta je více než sázkou na jistotu, sázkou na neslavný konec.

Reklama T-Mobile s Bolkem Polívkou

Vložit komentář k tomuto článku

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.