Neuromarketing jako nová vědní disciplína

Neuromarketing jako nová vědní disciplína

Na papír se zkrátka zárodky emocí převést nedají. Tyto emoce se zachycují uvnitř mozku každého z nás. Mají tedy průzkumy trhu cenu? Určitě, jen dělejte průzkumy obezřetně. Vězte, že i když si lidé myslí, že odpovídají pravdu, říkají ve skutečnosti jen část. Pokud vás zajímá skutečně neposkvrněná a necenzurovaná pravda, pak musíte (s pomocí techniky) vyzpovídat mozek. Zjistit a pochopit, na základě čeho se váš mozek rozhoduje, pomáhá nová marketingová věda Neuromarketing.

Neuromarketing se jednoduše snaží přenést poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy. Svými poznatky pak „nahlíží“ do hlav spotřebitelů a sleduje, co se zde odehrává. Neuromarketing jako nejmladší vědní disciplína marketingu představuje novou mozkovou revoluci. Kdybyste snad chtěli nahlížet do myšlenek vašich potenciálních zákazníků, nepůjde to tak snadno. Aby byl neuromarketing kompletní, nezapomeňme na druhou stranu mince. Tou je lékařská technologie.  Magnetická rezonance spolupracuje s dalšími „psycho“ a „neuro“ vědami. Když dáte všechno dohromady, zjistíte, že podrobné průzkumy lidského myšlení stojí obrovské částky. A to si můžou dovolit jen firmy jako Ford, Coca Cola nebo Heinz.

Sami zatím těžko budete zkoumat své zákazníky pomocí magnetických vln. Přesto byste rozhodně měli neuromarketing zaregistrovat. Je pravděpodobné, že se tento nový obor bude prosazovat stále častěji. Třeba i vy budete za chvíli přesně vědět, proč spotřebitel dělá rozhodnutí, která dělá, a jaká část mozku mu říká, aby to udělal.

Jaký je nejznámější příběh spojený s neuromarketingem? Proč bylo vše jinak na papíře oproti skutečnosti? Skončil nový výrobek fenomenálním úspěchem?

Čtěte v článku Experiment Pepsi-Cola vs. Coca-Cola

U článku Neuromarketing jako nová vědní disciplína je komentářů: 2

Vložit komentář k tomuto článku

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.