Obsaďte v mysli zákazníka určité slovo

Obsaďte v mysli zákazníka určité slovo

Chcete, aby si zákazníci zapamatovali vaši značku? Vybavili si vás už při vyslovení pár písmen?

Přivlastněte si určité slovo a vryjte ho do mysli zákazníků. (Dostaňte se do podvědomí)

Platí, čím jednodušší, tím účinnější. Nevymýšlejte přehnaně složitá nebo dokonce vymyšlená slova. Nesnažte se obměnit již zaběhlá hesla konkurentů. Děláte jim tak reklamu. Tím získávají zákazníky oni, ne vy. Zaměřte svou pozornost na jedno slovo či krátké spojení, které je pro vaše produkty typické. Jednoduché, přitom výstižné. Orientujte své heslo na cílové skupiny nebo třeba na povahu vašich služeb. Budujte na tomto slově svou reklamu. Ale pozor, každé slovo může časem zevšednět, pak budete muset najít nové. Očekávejte, že se vaše spojení nevžije přes noc.

Heslo se musí vztahovat k vašemu produktu, ne obsáhnout vše. (Shoďte závaží) Máte- li své slovo, musíte ho na trhu obhájit.

Snažte se přimět i ostatní producenty, aby nakonec „nevědomě“ používali vaše slovní spojení. Určitě tím neztratíte, ba právě naopak.

Vložit komentář k tomuto článku

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.