Globalizace je teprve na začátku

Globalizace je teprve na začátkuVšimli jste si? Zmizely hranice. A to nemyslíme jen geograficky. Ztratily se dříve nepřekonatelné překážky. Nic není nemožné a všechno je svobodnější. Jen si to představte. Pavarotti bude klidně zpívat s Ozzym Osbournem. Na Antarktidě si koupíte právě udělaný popcorn. Nebo můžete prodejem plastikových sáčků letištím směle vydělávat na obavách z terorismu. Hranice a omezení jsou přežitkem. Cestujte kolem světa a sledujte tisíce satelitních kanálů. Kapitalismus doslova sprintuje. Zavěste se do háku. Je stále obtížnější splnit základní podmínky pro začátek podnikání. Vítězí ti nejlepší bez ohledu na jejich původ. To protože ani vědění nemá hranice. Jasně se odlišit je hodně složité. Buďte výjimeční, specifičtí a sví. (Vyrovnejte se s globalizací) Třeba Hewlett-Packard ctí heslo: nejlepší obrana je útok. Inovace na prvním místě. A tak jí většinu příjmů nesou výrobky, které byste o rok dřív na trhu hledali těžko.

Ještě zkuste jednu věc. Buďte třeba jako firma Red-Bull. Spojte svou značku s nějakým typem činností. Lidé si Vás s ní spojí a lépe zapamatují. Společnost Red-Bull vsadila na adrenalin. Dalo by se říci, že šla do extrému. A dnes? Závody v létání, snowboardový freestyle, skoky do vody, nebo bláznivý sjezd na domácky vyrobených strojích. S tím vším firma spojila svou existenci.  Red-Bull je všude, kde „páchne“ adrenalin. Chceš křídla? Chceš adrenalin? Dej si Red-Bull. Touto jasnou strategií Red-Bull získává zákazníky po celém světě.

Jaký bude vývoj globalizace? Kam směřuje? A kde se zastaví?

Dozvíte se v článku Pozitivní globalizace.

U článku Globalizace je teprve na začátku je 1 komentář

Vložit komentář k tomuto článku

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.