Rozdělte kategorii
Nechybujte jako řada firem. Nesnažte se přenést název úspěšné a známé značky v jedné kategorii na druhou kategorii se svým novým produktem. (Rozšiřujte opatrně) Všechny kategorie se dělí. Nenechte se zmást, kategorie se sice prolínají, ale nekombinují. Postupem času se z jedné kategorie počítačů vyvinuly jiné, např. notebooky, laptopy atd. Dřívější kategorie hudby byly vážná a populární. A dnes? Řada různých žánrů a v každém je jedničkou někdo jiný. Myslíte si, že by se Michael Jackson stal jedničkou také v oblasti country hudby? Těžko.
A teď si to představte ve svém oboru. Například auto luxusní třídy musí být zcela zřetelně v jiné kategorii než auto levné a jednoduché. (Opusťte šedivý střed)
Každý segment nové kategorie má svého leadera. Ten je většinou jiný než leader kategorie původní. Neopomeňte správně načasovat svůj příchod s novým produktem a využít tak potenciálu kategorie.
Rozdělte své výrobky do kategorií a překonejte obavy z toho, co se stane s vašimi dosavadními značkami.