Zjednodušte spojení se zákazníky

Zjednodušte spojení se zákazníky

Přibývá vám nespokojených zákazníků, kterým vadí komunikace s vaší firmou? Nenechávejte své firemní telefony dlouho vyzvánět. Každá zmeškaná vteřina vás může připravovat o cenné zákazníky. Stejně jako vás, také je nebaví čekat dlouhé vteřiny na přepojení. Nedopusťte jejich následné zjištění, že se vlastně nic potřebného nedozvěděli.

Vaše komunikace s nimi musí být jasná a rychlá. Možná si říkáte, že nejde o nic převratného. Vždyť se na to zaměřujeme už dávno, budete oponovat. Je však vaše komunikace skutečně efektivní? Znáte nějaké pozitivní reakce na řešení problémů přímo od zákazníků?

Čím dříve odpovíte, tím vyšší jsou vaše šance na příští prodej. Dejte kupujícím najevo svůj zájem. Otrávený tón vašich zaměstnanců tržby rozhodně nezvyšuje. A dávejte pozor také na formální stránku. Třeba email s řadou překlepů a pravopisných chyb snižuje hodnocení vaší firmy v očích zákazníka.

Zajistěte také interní komunikaci. Propojte mezi sebou jednotlivá oddělení společnosti. (Zákazník – záležitost celé firmy) Dosáhněte toho například zjednodušením komunikace v rámci firmy. Email či telefonát zajistí rychlou a účinnou komunikaci s příslušným oddělením a okamžité vyřízení požadavku. Nenechte zákazníka „plavat“ v hledání příslušného oddělení. Dbejte na dodržování stanovených časových termínů. Nepodceňujte tento zásadní marketingový nástroj.

Jen včasná a věcná komunikace vně i uvnitř společnosti zvyšuje spokojenost zákazníků, naopak nedodržování lhůt a neochota komunikovat vede k jejich přesunu ke konkurenci.

U článku Zjednodušte spojení se zákazníky je 1 komentář

  • [...] Vrací se Vám výrobky jako bumerang? Cítíte, že stále více zákazníků je s Vašimi produkty nespokojeno? Vciťte se do jejich kůže. Přemýšlejte, jak byste se zachoval Vy. O tom, proč je konkurence úspěšnější. Rostou jí prodejní čísla, a to jediné, co roste Vám, je počet stížností. Neignorujte tento jasný signál, že je něco v nepořádku. Reagujte na jejich stížnosti a přání. Je to cesta, jak získat u zákazníků loajalitu. (Zjednodušte spojení se zákazníky) [...]

Vložit komentář k tomuto článku

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.