Nepodceňujte stížnosti

Nepodceňujte stížnosti

Vrací se vám výrobky jako bumerang? Cítíte, že stále více zákazníků je s vašimi produkty nespokojeno? Vciťte se do jejich kůže. Přemýšlejte, jak byste se zachoval vy. O tom, proč je konkurence úspěšnější. Rostou jí prodejní čísla, a to jediné, co roste vám, je počet stížností. Neignorujte tento jasný signál, že je něco v nepořádku. Reagujte na jejich stížnosti a přání. Je to cesta, jak získat u zákazníků loajalitu. (Zjednodušte spojení se zákazníky)

Buď přicházíte se špatnou nabídkou, nebo ji zákazníkům nevhodně sdělujete. Informujte kupující v dostatečné míře. Dohlížejte na vstřícné jednání celé společnosti. (Zákazník – záležitost celé firmy) Odpovídejte hned a ukažte zákazníkům, že vám na nich opravdu záleží.

Obraťte případnou reklamaci ve svůj prospěch. Možná vás překvapí, že zákazníci, jimž vstřícně odpovíte na stížnost, jsou loajálnější. Daleko více než ti, kteří u vás nakupují pravidelně a přitom žádnou stížnost nepodávají!

Připoutejte si k sobě ty loajální. Věnujte jim svou pozornost, vrátí se vám to.

Zabývejte se stížností i jediného zákazníka. Pamatujte, nespokojenost se šíří geometrickou řadu.

Vložit komentář k tomuto článku

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.