Servis aneb důležitý první nákup

Servis aneb důležitý první nákup

Záleží vám na dalším osudu vaší firmy v zákazníkových očích? Nic nerozhoduje více než první nákup. Je to stejné jako se sexem. Také chcete, aby se to povedlo. Přimějte zákazníka, aby vyzkoušel váš produkt či službu. Když si získáte jeho důvěru, máte skoro vyhráno. V opačném případě visíte nad propastí.

Nabízejte zákazníkům široké spektrum možností výběru. A nejen to. V dnešní době má prakticky každý produkt doprovodné služby. Záruka či servis jsou samozřejmostí. A právě servis bývá jedním z nejdůležitějších kritérií prvního nákupu. Lidský faktor prodejců významně ovlivňuje spokojenost zákazníka. Nebuďte nepříjemní. Často si zákazník nekoupí váš vysoce kvalitní produkt jen proto, aby se vyhnul nepříjemnému osobnímu kontaktu.

Ovlivněte jeho první zkušenost. Trumfy v podobě kladného postoje firemního personálu, zkušeností a dobré image držíte v rukou vy. (Školení zaměstnanců – správná cesta) Naučte prodejce ztotožnit se s potřebami zákazníka. Ať sledují a hodnotí. A spolupracují s dalšími složkami vaší společnosti.

Dobrá nabídka a kvalitní produkty nestačí. Více než samotný výrobek poptávají zákazníci služby okolo něj. Jen spojení kvality a dobrého servisu může přinášet požadované výsledky.

Vložit komentář k tomuto článku

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.