Jak se účinně bránit globalizaci
Ještě nikdy svět nanabízel tak obrovský ekonomický prostor. A žádný recept úspěch stoprocentně nezaručí. V těžké konkurenční době je každá rada drahá. Jak už víte, jedním ze základních instinktů, který musíte ovládat, pokud chcete přežít, je cesta specializace. (Vyrovnejte se s globalizací) Pokud najdete „tržní díru“, ze které můžete profitovat, jste o krok blíž.
S tím se ale rozhodně nesmíte spokojit! Protože stát na místě rovná se snadnější cíl pro střelce – Vaše konkurenty. Tím na Vás doslova křičíme: „Neustále inovujte!“ (Buďte inovační) Vymýšlejte novinky, zlepšováky, naslouchejte lidem. Tvořte pro ně novou nabídku. Jinou než „globalizátoři“. Čeho využít? V čem můžete získat navrch, přestože jste jen malá lokální firma? Využijte právě své velikosti! Jen Vy znáte nejlépe místní podmínky. Vy víte, kdo jsou nejbližší konkurenti, co nabízejí a v čem jsou lepší. Vy znáte potřeby lidí ve Vašem okolí daleko lépe než plošně působící americké firmy řídící svou výrobu z center za oceánem. Kdo bude pružněji reagovat na změnu? Ano, odpověď je opět Vy a Vaše firma. Je daleko snadnější zjistit a uspokojit potřeby lidí z Vašeho regionu, než vyhovět různým lidem z různých světových koutů. Uvědomte si specifika Vašeho okolí. Buďte pořád o krok napřed.
Jakými nástroji si pomoci, abyste byli více na očích? Které obchody se umí bránit a přitom v pravý čas zaútočit? Kdo vítězí v globálním boji?
Dozvíte se v článku Globalizace je teprve na začátku
[...] se v článku Jak se účinně bránit globalizaci Rubrika: [...]