Buďte první
Řada lidí považuje za základ marketingu přesvědčit zákazníky, že jejich výrobek je lepší než konkurence. To však zdaleka není to nejpodstatnější.
Daleko důležitějším úkolem vaší marketingové strategie je vytvořit novou oblast. Vytvořte kategorii, ve které budete první! Vymýšlejte nové nápady! Rozhodně nebudete první, když budete opatrní a konzervativní.
Ano, ve většině kategorií se vedoucí značkou stává ta, která na trh přišla jako první.
Je skutečně Coca-Cola tolik odlišnější než její kolové sestry? Ne?! Tak proč právě ona je celosvětově nejprodávanějším kolovým nápojem? Ano, přišla na trh jako první. Že je váš výrobek kvalitnější? Že je dokonce o něco levnější než konkurence? Můžete se snažit sebevíc. Těžko se vám podaří přesvědčit zákazníky, že váš produkt je ten lepší.
Obliba značek je často velmi podobná s pořadím, v jakém nastoupily na trh. A značka, jenž vyšlapala cestu, si obvykle udržuje postavení na špici. Vystartujte první! Jako druzí jen těžko předběhnete kolos před sebou. Mimochodem, víte, kdo byl druhým člověkem na Měsíci?
Heslo zní: lepší být první, než být lepší.
[...] značku nebo tu Vaši i když jsou prakticky totožné? I zde funguje zákon prvenství. (Buďte první) Byť bude Váš výrobek stejný, málokdo změní svůj zaběhlý [...]
[...] Dostaňte svou značku do podvědomí zákazníka. Lidé mají tendenci držet se toho, co znají. (Buďte první) Jakmile vás zaregistrují, Vaše šance roste! Každá reklama, byť i negativní, může být [...]