Buďte inovační

Buďte inovační

Nejste schopni systematicky vyhledávat nové podnikatelské příležitosti? Nenacházíte nové inovační možnosti? Nebo je nacházíte, ale výsledky jsou nevalné?

Pak máte zřejmě chyby v systému. Položte si ještě jednu podstatnou otázku. S kolika různými produkty či inovacemi jste se snažili v posledních pár letech oslovit zákazníky? Odpověď nula raději nevyslovujte nahlas. Neoponujte názorem, že ve vašem oboru už zkrátka žádné nové příležitosti neexistují. (Inspirujte se jinde) Firma Starbucks také bezradně nepokrčila rameny. Našla skulinu na zdánlivě nasyceném trhu kávy a úspěšně z ní profituje. Stovky prosperujících kaváren po celém světě jsou toho důkazem. Využijte i vy inovačního potenciálu pomocí dobře řízeného výzkumu a vývoje. Spousta nápadů však ještě neznamená zaručený úspěch. Věnujte svou pozornost jen opravdu perspektivním projektům. Nedopouštějte se chyby byť jen v jediné fázi vývoje novinky. Vývoj prototypu, jeho testování či samotné zařazení na trh nesmíte podcenit. Nebojte se také investovat. Ani sebelepší idea bez finanční podpory kýžený efekt nepřinese.

Pamatujte, žádná společnost nemůže zůstat stát na místě. Snadno by byla převálcována lokomotivou nápadů konkurence.

U článku Buďte inovační je komentářů: 2

Vložit komentář k tomuto článku

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.