Buďte trpěliví

Buďte trpěliví

Zkoumejte krátkodobý a dlouhodobý vliv marketingové činnosti vaší firmy. Nedopouštějte se chyby. Nemá-li produkt pozitivní výsledky okamžitě, neodepisujte ho. Z dlouhodobého hlediska může být úspěšný. To lze tvrdit i naopak. Klasickým příkladem může být výprodej. Krátkodobě vám sice zvyšuje zisky, jenže dlouhodobě to tak není. Co je příčinou? Realizujete výprodej jen zřídka. Častým diskontem dáváte zákazníkům najevo, že vaše zboží je příliš nadhodnocené. Drahé zboží od vás pak kupující nekoupí. Nedopusťte, aby u vás nakupovali pouze v době výprodeje. Dokonce ani kupóny na slevy prokazatelně nezvyšují prodej z dlouhodobého hlediska. Jak jednou začnete vydávat slevové poukázky, už nesmíte přestat. Jestliže přestanete, Váš prodej poklesne.

Mnete si nyní ruce nad okamžitými zisky nového produktu? Pak si dobře spočítejte, jestli vás nečeká těžká kocovina spojená s dlouhodobým propadem. (Shoďte závaží)

Krátkodobé hledisko jde ruku v ruce s dlouhodobým. Nesledujte jedno skrz prsty. To, co vám přinese krátkodobý úspěch, vám může z dlouhodobého hlediska zlomit vaz.

Nesuňte tedy svou firmu do pozice nízkých dlouhodobých zisků za cenu přechodně výnosné krátkodobé varianty. Pamatujte, výsledky marketingu se dostaví až po určité době.

U článku Buďte trpěliví je 1 komentář

  • [...] Ustůjte tlak úspěšných produktů a necpěte k nim v budoucnu neúspěšné „sourozence“. Existuje tisíce způsobů, jak rozšiřovat.  Věřte, že někteří rozšiřují pořád dokola. Výsledek je téměř vždy stejný propadák. Neopakujte chybu jako někteří vedoucí firem. Nebuďte jako oni zaslepeni krátkodobým ziskem. (Buďte trpěliví) [...]

Vložit komentář k tomuto článku

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.