Guerilla marketing

Guerilla marketing

Máte malý marketingový rozpočet? Nevíte, jak váš produkt účinně propagovat? Rádi byste využili třeba reklamy v rádiu, časopise, jenže vaše prostředky na propagaci jsou značně omezené? Navíc by vaši skromnou kampaň rozsekali konkurenti na maděru?

Hledejte jiné cesty! Zkuste třeba guerilla marketing. Tímto „partyzánským způsobem boje“ na sebe upozorněte. Upoutejte pozornost. Klidně šokujte. Jen ať vás okolí zaznamená. (Dostaňte se do podvědomí)

Jste třeba prodejcem kol a rádi byste na sebe upozornili bez investic do drahých reklamních kampaní? Není nic jednoduššího, než vzít čtyři stará kola, nastříkat je třeba na oranžovo a rozmístit různě po městě. Buďte nápadití. (Předpoklad úspěchu – Výborný nápad a rychlost) Guerilla marketing je finančně nenáročný a přitom můžete nečekaně úspěšně zaujmout potenciální kupující. Vymyslete vtipnou a cílenou alternativu. Zákazníci budou dychtiví po vašich produktech.

Zaujměte svou důvtipnou propagací, jen tak vzbudíte zájem. A zájem je prvním krokem na cestě k tržbám.

Vložit komentář k tomuto článku

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.