Podprahové zprávy
Vyhledávaná reklama
Sexuálními motivy se to v reklamách jen hemží. (Podprahové vnímání) Většina z nich se snaží rafinovaně vkrást do mysli zákazníka. Pak tu ale jsou i výjimky, které se staly vyhledávanou reklamou. Jsou to firmy, které používají podprahovou reklamu (Podprahová reklama) otevřeně.
Termín vyhledávaná reklama lze použít ve spojitosti s KFC. Fastfoodový řetězec KFC umístil v roce 2006 do své televizní reklamy na sendvič výherní kód. Tento kód na sendvič zdarma jste ovšem byli schopni přečíst, až když jste si pustili reklamu zpomaleně. Zákazníci věděli, že reklama obsahuje podprahové zprávy. Vzbouřili se proti KFC? Naopak. Byli to právě zákazníci, kteří tyto podprahové zprávy vyhledávali. Sami si pak přetáčeli a zpomalovali reklamu. Jen proto, aby získali vytoužený kód na sendvič zdarma. Není to geniální tah? V době kdy se snažíte všemožně přeskakovat televizní reklamy a vyhýbat se jim s pomocí nejnovější techniky, přišlo KFC s reklamou, kterou budou spotřebitelé sami vyhledávat. Škoda, že se tím KFC neřídilo o rok později. (Psychologie podprahové reklamy)
Berte to jako zajímavý návod, jak zaujmout zákazníka. Vytvářejte nemanipulativní reklamu, kterou vyhledá sám spotřebitel.
Proč neměly úspěch kvalitní parfémy jedné německé firmy a co musela tato firma změnit? Co jsou to nevědomé emoce? Jak zásadně mohou zvýšit prodej?
Odpověď nejen na tyto otázky vám přinese článek Podprahová sdělení
[...] Podprahové zprávy Rubrika: Psychologie [...]