Shoďte závaží
Jste schopni obsáhnout mnoho oborů? Dokáže vaše firma zajistit ledacos, ale s různým efektem? Zabývejte se jen tím, v čem jste špičkoví! Co s tím ostatním? Sežeňte si na to lidi! Nesnažte se realizovat co nejvíce činností.
Nechte zbytek na ostatních! (Šéf versus zaměstnanci)
Celosvětově nejúspěšnější firmy nestrkají nos do všech aktivit. Soustředí se jen na oblasti, kterým rozumí nejlépe. Ostatní za ně vyřídí dodavatelé či dokonce zákazníci! Proto jsou vždy o krok napřed.
Zahoďte i vy všechna přebytečná zavazadla. Vyprázdněte svůj ruksak! Nestačí jen omezit vaše spektrum aktivit. Odpovězte si na otázky: Co umí vaše firma skutečně nejlépe? V čem máte náskok? V čem jste napřed? Pak se vydejte cestou vaší jedinečnosti. Pracujte mnohem efektivněji. Ušetříte také spoustu času. Vyrábí snad firma Ikea automobily?
Ucelte své schopnosti a technologie do balíčku nadprůměrnosti. Jen tak nejlépe zhodnotíte své úsilí.
[...] chcete prodávat své produkty?“ Pokud si odpovíte všem, evidentně jdete špatnou cestou. (Shoďte závaží) Představte si, že dodáváte na trh například značkové boty. Vašimi zákazníky jsou lidé [...]
[...] Mnete si nyní ruce nad okamžitými zisky nového produktu? Pak si dobře spočítejte, jestli Vás nečeká těžká kocovina spojená s dlouhodobým propadem. (Shoďte závaží) [...]
[...] abyste byli schopni konkurovat? Především se zaměřte na něco opravdu specifického. (Shoďte závaží) Hledejte něco, co na trhu není ještě zcela obsazené. Nemůžete zasahovat do různých oborů [...]
[...] se musí vztahovat k Vašemu produktu, ne obsáhnout vše. (Shoďte závaží) Máte- li své slovo, musíte ho na trhu [...]