Vyrazte do terénu

Vyrazte do terénuVaše analýzy i průzkumy ukazují zářivý úspěch? Vašemu obchodu se však nedaří a nevíte proč?  Nevíte, jak nejlépe pochopit své zákazníky?

Neseďte ve vyhřáté kanceláři a vyrazte do terénu. Zjistěte, co skutečně chtějí. Co jim na vašem produktu vadí, proč ho nekupují. Je dobré mít analýzu. (Zanalyzujte si trh) Pokud si jí však nejste zcela jisti, běžte se přesvědčit sami. Sami pak nejlépe pochopíte, co vaše firma dělá špatně. Ptejte se lidí, kteří u vás dříve nakupovali a dnes už to z nějakého důvodu nedělají. Nemějte zakrytý výhled. Spousty manažerů vůbec nevychází ze své kukaně v domnění, že vše potřebné na ně svítí prostřednictvím monitoru. Potřeby lidí máme přece jasně sepsané, řeknou si. Jestli si myslíte, že váš současný stav je ideální a nelze učinit žádnou pozitivní změnu, potom tedy dál pohodlně seďte ve svém křesle. Když ovšem vyrazíte ven, tak možná určité mezery najdete. Navštivte různá místa. Naslouchejte jednotlivým zákazníkům. Orientujte se pomocí jejich názorů. Buďte prozíraví a rychlí. (Předpoklad úspěchu. Výborný nápad a rychlost) Když se k tomu přidá trocha štěstí, dostaví se úspěch.

Hledejte nápady přímo mezi lidmi. Tvoříte pro ně, oni vám dají ty nejlepší informace.

U článku Vyrazte do terénu je 1 komentář

Vložit komentář k tomuto článku

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.