Dostaňte se do podvědomí
Nevíte, jak správně zaujmout? Dostaňte svou značku do podvědomí zákazníka. Lidé mají tendenci držet se toho, co znají. (Buďte první) Jakmile vás zaregistrují, Vaše šance roste! Každá reklama, byť i negativní, může být reklamou.
Vzpomeňte třeba na fotbalové MS 2010 v Africe. Plastové vuvuzely hučely v miliónech domácností. Valná většina dodnes těžko skousne jejich „vosí hukot“. Myslíte, že byl jejich prodej prodělečný? Omyl! Dopředu vyprodané vuvuzely vydělaly obrovské peníze. Každý je nesnášel, všichni je chtěli mít. Vezměte fenomén vuvuzel jako inspiraci.
Nereagujte na kritické hlasy podrážděně. Nesnažte se tlumit diskuzi okolo vašeho produktu. Naopak! Pokud se o vás mluví, je to jen dobře. Ale pozor! Příliš velká porce negativních emocí vaší firmě škodí. (Nelžete, nevymýšlejte si a nezveličujte) Proto udržujte kritiku v rozumné míře. Netlačte na pilu za každou cenu.
Pamatujte, jakýkoli nepatrný otisk vašeho produktu v mysli zákazníka, má cenu zlata.
[...] Přivlastněte si určité slovo a vryjte ho do mysli zákazníků. (Dostaňte se do podvědomí) [...]
[...] signál zaregistrujete, de facto si ho vědomě neuvědomujete, přechází do vašeho podvědomí (Dostaňte se do podvědomí). Podprahové signály se začaly velmi využívat při propagaci a reklamě. Nejčastější formou [...]
[...] jiný typ barvy. Pamatujte, že význam barev představuje podstatnou hodnotu v podvědomí (Dostaňte se do podvědomí) každého člověka. A podvědomí rozhoduje o [...]