Inspirujte se jinde
Sledujte, co dělá konkurence. (Sledujte konkurenci) Ale nekopírujte ji! Nesmějte se jejich neortodoxním nápadům. Naopak zbystřete pozornost. Vždyť právě netradiční řešení může být cestou na vrchol. Spousta konkurujících si firem dělá jen kopie kopií předchozích kopií. Co se pak stane, když je zasáhne vaše dělová koule nápadů? Když přijdete s neotřelými postupy? Dost možná svými „směšnými“ novinkami zničíte konkurenty.
Co je zaběhlé nemusí být nejlepší! Dřív nebo později se kolovrátek s názvem „Dokola“ musí zadrhnout. Proto nekopírujte již stokrát zkopírované. Takový produkt lidi nezaujme.
Rozhlédněte se okolo sebe. Inspiraci hledejte v odlišných oborech. Sledujte různorodé oblasti.
Lovte ve své mysli nové podněty a využijte je v praxi. Neklaďte svým vizím meze. Třeba vás překvapí, kde všude se dá najít ona inspirace.
A tam, kde jsou dobré nápady, přichází na scénu úspěch.
[...] nápad? Neváhejte ani chvíli! (Inspirujte se jinde) Ve světě, kde zítra znamená včera, musíte jednat rychle. Tradiční obchodní strategie a [...]
[...] Neoponujte názorem, že ve Vašem oboru už zkrátka žádné nové příležitosti neexistují. (Inspirujte se jinde) Firma Starbucks také bezradně nepokrčila rameny. Našla skulinu na zdánlivě nasyceném trhu [...]
[...] hledejte jiné cesty. Žádná křivá tvrzení. Lživá reklama se trestá. Raději se Inspirujte jinde nebo Opusťte šedivý střed. Udělejte svou nabídku zajímavější. To je Vaše naděje na [...]
[...] podcenit originalitu. Trh je přesycen značkami s podobnými výrobky. Kopírovat nemá smysl. Inspirujte se jinde Co však má smysl, je dělat věci vlastní [...]