Přiřaďte segmentu manažera

Přiřaďte segmentu manažera

Dodává vaše firma jeden segment výrobků jednomu odběrateli a další část někomu jinému? Každý segment je pro vás jinak přínosný? (Zanalyzujte si trh)

Přesouvejte finanční prostředky k jednotlivým segmentům tak, jak to právě vyžaduje situace. Dejte přednost těm, které vám přinesou větší zisk. A určitě to nedělejte sám, (Šéf versus zaměstnanci) dejte to na starost schopnému manažerovi.

Jednotlivý manažer pak bude zodpovědný za konkrétní segment. Analyzujte tak trh s jeho pomocí daleko lépe. Každý z nich bude spravovat vlastní rozpočet určitého segmentu.  Zajistěte tak vyšší návratnost investovaných prostředků. Své manažery vybírejte pečlivě a usilujte o jejich řádnou specializaci. Lidé z příslušného oboru se v něm pochopitelně lépe vyznají a mají snadnější přístup k důležitým kontaktům. Těžko vyšlete kvalitního specialistu na automobily zjišťovat situaci v oblasti oblékání do škol.

Vymezte tedy soubor svých nejdůležitějších zákazníků a jmenujte osobu, jež bude zodpovědná za prodej pro tuto strategickou skupinu.

U článku Přiřaďte segmentu manažera je 1 komentář

  • [...] Myslíte si, že za odliv nespokojených zákazníků je zodpovědné pouze marketingové oddělení firmy? Že péče o zákazníka je výhradně jejich starost? Tíha neúspěchu leží jen na jejich bedrech? Nesdílejte podobný názor jako řada špatně smýšlejících manažerů některých firem. Poznejte přesnější verzi. Samozřejmě, primární zodpovědnost za potřeby zákazníka je věcí marketingu. (Přiřaďte segmentu manažera) [...]

Zanechte komentář pro Zákazník – záležitost celé firmy - Marketing.Minirady.cz

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.