Udělejte SWOT analýzu 1.část

Udělejte SWOT analýzu 1.částUdělejte SWOT analýzu 1.část

Slyšíte tento pojem poprvé? Nic vám neříká? Tak vězte, že byste ho znát měli.

Nechceme do vás tlačit obsáhlé teorie. Mějte však o tomto zajímavém firemním nástroji povědomí. Může vám odkrýt spoustu faktů, o kterých jste doposud neměli ani tušení.

Vytvořte SWOT analýzu vaší společnosti, složenou ze čtyř prvků. Nejprve zhodnoťte vnitřní prostředí. Sepište silné stránky (S = strong). Poté ty, ve kterých firma pokulhává – slabé (W = weeknesses). S pomocí silných stránek vyjadřujte, v čem jste lepší než ostatní nebo kde se vám daří více než jiným. Slabé stránky vám napoví, které faktory snižují hodnotu podniku. Jednotlivé faktory vašich silných a slabých stránek si seřaďte podle důležitosti. Jako příklad silné stránky vám může posloužit jedinečná technologie či umístění podniku. Z opačného konce pak můžete získat například vysoké náklady či špatnou distribuci.

Ovšem pozor! Analýza není kompletní bez hodnocení vnějšího prostředí. Dokončení analýzy hledejte  v Udělejte si SWOT analýzu 2.část.

Udělejte si analýzu SWOT. Shrňte své silné stránek. Zjistěte, kde Vás tlačí bota.

U článku Udělejte SWOT analýzu 1.část je komentářů: 2

Zanechte komentář pro Plánujte logicky - Marketing.Minirady.cz

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.