Zákazník zaměstnancem

Máte potíže se sháněním zákazníků? Trpíte nedostatkem zaměstnanců? Vyřešte dvě mouchy jednou ranou! Udělejte vašeho zákazníka zaměstnancem. Snažte se zapojit zákazníka mezi vás. Jak na to? To ukázala společnost Swarovski.

Jistý muž z Argentiny byl doslova poblázněn výrobky firmy Swarovski. Vytrvale posílal příspěvky na sociálních sítích typu Facebook. Neustále vyvolával diskuze a podporoval značku Swarovski. Co pak udělala firma Swarovski? Sama mu nabídla místo zaměstnance. Proč?

Tento Argentinec totiž ví prakticky vše o produktech Swarovski. Navíc zná i potenciální zákazníky a především je značce loajální. Dělá tak stejnou činnost jako doteď, a sice vyvíjí aktivitu a stimuluje další k nákupu. Nyní je však integrován uvnitř firmy, následuje její strategii a sám se na ní podílí. Když propagoval značku jako hobby, přinášel firmě dobrou reputaci i vyšší prodeje. Teď, když se mu splnil sen, bude jeho úsilí ještě větší.

No není to zábava „chatovat“ na facebooku pod křídly firmy Swarovski? Swarovski rozhodně není jediným příkladem. Velké úspěšné společnosti se zákazníky komunikují, zároveň nechávají sami zákazníky ovlivňovat jejich činnost. Využijte schopnosti zákazníků. Angažujte kreativní a aktivní zákazníky. Zákazník se pak stane zaměstnancem. Vyrábíte pro ně, a proto právě jejich myšlenky vám mohou ukázat, kterým směrem se vydat.

U článku Zákazník zaměstnancem je 1 komentář

Zanechte komentář pro Síla značky - Marketing.Minirady.cz

Archív
Připravujeme
Připravujeme nový článek. Více se dozvíte ZDE.